Nedap Ons trainingen

/Nedap Ons trainingen
Nedap Ons trainingen 2017-06-08T07:32:37+00:00

Foutief gebruik van de applicaties kan leiden tot onnodig veel fouten in uw omgeving waardoor u veel extra tijd en geld kwijt bent.

Het trainen en opleiden van uw medewerkers is daarom essentieel voor een goed gebruik van de Nedap Ons software.

Dat is de reden dat we u graag ondersteunen bij het het instrueren van uw medewerkers in het gebruik van Ons.

We doen dit o.a. op de volgende manieren:

Voor welke specifieke Nedap Ons trainingen kan ik bij jullie terecht?

Basis trainingen

Deze trainingen zijn altijd op maat gemaakt, zodat ze perfect passen binnen de stijl van uw organisatie:

  • Ons Dossier
  • Ons Medewerkerportaal
  • Plannen & Roosteren
  • Ons Agenda
  • Factureren & Declareren
  • Cliëntenadministratie
  • Ons Groepszorg
  • TouchPro

Specifieke trainingen

Naast de basis trainingen verzorgen we ook specifieke trainingen om verschillende werkprocessen te optimaliseren, bijvoorbeeld:

  • Uren corrigeren en fiatteren, incl. sturen op uren
  • Zorgplan maken en rapporteren
  • Waar op letten bij het aanmaken van producten en uursoorten?
  • Aanmaak van profielvragenlijsten
  • Kwaliteitsbewaking en optimalisatie
  • Gebruik Omaha systematiek
  • Gebruik Ons Dossier app
  • Specifieke trainingen aan Key-Users

Waarom Nedap Ons trainingen bij ons?

Wij leggen de lat hoog

Wij leggen de lat niet alleen hoog voor onszelf, maar ook voor de inrichting van uw Ons omgeving. Wij streven naar een kwalitatieve inrichting die voor uw organisatie een verschil maakt. Samen met onze specialisten werken we er iedere dag aan om hoogstaande en kwalitatieve diensten te leveren.

Via een praktische en efficiënte aanpak maakt u direct een stap in de richting die u wilt maken. Wij geloven dat u op deze manier de beste resultaten boekt in uw organisatie.

Goede communicatie

Wij zien het als onze taak om pro-actief te communiceren. Een goede communicatie is namelijk van essentieel belang om een goede implementatie neer te zetten.

Niet afwachten totdat er iets fout gaat, maar actief communiceren wanneer dat nodig is. Op die manier worden problemen vaker voorkomen.

Persoonlijk contact

Persoonlijk en warm contact is één van de belangrijkste onderdelen in onze samenwerkingen. Dit maakt uw en ons werk een stuk leuker.

Bij ons heeft u altijd één aanspreekpunt en ziet hooguit enkele gezichten. Geen standaard consultants waar vele gezichten in- en uitlopen, maar vertrouwde en bekende personen die u kent en waar u op kunt bouwen.

Neem contact op

Meer weten over Nedap Ons trainingen?

Neem vrijblijvend contact met ons over trainingen van Ons.
Neem contact op