Gebruiken jouw medewerkers de Nedap Ons software correct?
Foutief gebruik van de applicaties kan leiden tot onnodig veel fouten in jouw eigen omgeving. Het herstellen hiervan kost vaak veel tijd en dus geld.
Kennis is fundament van het maken van de juiste keuzes en creëert goede inzichten. Daarom is het trainen en opleiden van het medewerkers essentieel om de Nedap Ons software goed te laten gebruiken.
Wij ondersteunen dan ook graag bij het instrueren van medewerkers bij het gebruik van Ons op alle mogelijke vlakken.
Medewerkers opleiden doen we onder andere door middel van:
Foutief gebruik van de applicaties kan leiden tot onnodig veel fouten in jouw Nedap Ons omgeving waardoor je veel extra tijd en geld kwijt bent.
Het trainen en opleiden van je medewerkers is daarom essentieel voor een goed gebruik van de Nedap Ons software.
Dat is de reden dat we je graag ondersteunen bij het het instrueren van jouw medewerkers in het gebruik van Ons.
We doen dit o.a. op de volgende manieren:
Voor welke specifieke Nedap Ons trainingen kan ik bij jullie terecht?
Basis trainingen
Deze trainingen zijn altijd op maat gemaakt, zodat ze perfect passen binnen de stijl van uw organisatie:
- Ons Dossier
- Ons Medewerkerportaal
- Plannen & Roosteren
- Ons Agenda
- Factureren & Declareren
- Cliëntenadministratie
- Ons Groepszorg
- TouchPro
Specifieke trainingen
Naast de basis trainingen verzorgen we ook specifieke trainingen om verschillende werkprocessen te optimaliseren, bijvoorbeeld:
- Uren corrigeren en fiatteren, incl. sturen op uren
- Zorgplan maken en rapporteren
- Waar op letten bij het aanmaken van producten en uursoorten?
- Aanmaak van profielvragenlijsten
- Kwaliteitsbewaking en optimalisatie
- Gebruik Omaha systematiek
- Gebruik Ons Dossier app
- Specifieke trainingen aan Key-Users
Waarom Nedap Ons trainingen bij ons?
Wij leggen de lat hoog
Via een praktische en efficiënte aanpak maakt u direct een stap in de richting die u wilt maken. Wij geloven dat u op deze manier de beste resultaten boekt in uw organisatie.
Goede communicatie
Niet afwachten totdat er iets fout gaat, maar actief communiceren wanneer dat nodig is. Op die manier worden problemen vaker voorkomen.
Persoonlijk contact
Bij ons heeft u altijd één aanspreekpunt en ziet hooguit enkele gezichten. Geen standaard consultants waar vele gezichten in- en uitlopen, maar vertrouwde en bekende personen die u kent en waar u op kunt bouwen.